Prophets zal de komende twee jaar de promotiecampagne van het VLAM rond aardappelen verzorgen. Het bureau kwam als winnaar uit de bus van een aanbestedingsprocedure die het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) dit voorjaar organiseerde. Het zwaartepunt van de hoofdzakelijk online campagne zal liggen in oktober en november 2016 en 2017. Ze bestaat uit online video, native en een evenementieel pr-luik.
Prophets won de pitch met een creatief voorstel waarbij de aardappel wordt gepositioneerd als volwaardige, gezonde en lokale maaltijdbegeleider, ten opzichte van (vaak uitheemse) alternatieven zoals quinoa en spelt. Ook zal de nationale groentekok bij uitstek Seppe Nobels, die stilaan tot over de landsgrenzen beroemd is om zijn restaurant Graanmarkt 13 in Antwerpen, een rol spelen in de reclamecampagne - met enkele unieke recepten van zijn hand.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]