VLAM en Viavictor leren Vlamingen de juiste reflex aan

Crea / News

In hun nieuwe campagne willen VLAM en Viavictor Vlamingen aanmoedingen om naar lokale producten te grijpen. Eigenlijk is het simpel: wie er zeker van wil zijn dat zijn vlees of vis of kaas of groentjes lekker én gezond zijn, én dat ze duurzaam gekweekt of verbouwd werden, die moet vooral niet twijfelen en naar producten 'van bij ons' grijpen. Want dan is al dat goeds gewoon inbegrepen. De juiste reflex is ook niet moeilijker dan dat: in de supermarkt naar lokale producten grijpen om in je spaghettisaus of soep of pumpkin spice latte te doen.

De campagne brengt die boodschap in filmpjes en op radio met veel humor, maar toont ook met recepten-in-instagram-formaat aan hoe je met lokale producten de lekkerste gerechten op de tafel krijgt.

Credits:

Client: VLAM
Client contact: Evy De Kock, Liliane Driesen, Kris Michiels
Agency: viavictor
Strategic Director: Matthias Debruyn
Creative Director: Wout Neys / Dries De bruyn
Creative: Quinten Friederichs, Caroline De Cock
Project Manager: Ellen Dierckx
Account Manager: Joke Van Den Bogaert
Director: Erik Van Overloop
DOP: Stefan Van Diest
1st AC: Joris Rymen
Gaffer: PJ Donckels
Location Manager: Elliot Daniels
Art department: Studio Woot Woot
Styling: Inger Pedersen
MUA: Mitch Fabry
Casting: Diplomat
Post production: Uncanny
Grading: Florian Keirse
Sound post production: Studio Helsinki
Executive producer: Erik Van Overloop & Joachim Veyfeyken
Radio: Studio Helsinki