Vlan kreeg onlangs een facelift: de zoekertjeskrant geniet nu van een nieuwe cover die focust op ultralokaal nieuws en wordt vanaf nu ook afgedrukt op kwaliteitsvoller papier. Binnenin werd er gewerkt aan een modernere grafische en redactionele lijn. Een vernieuwing die de zoekertjessite graag in de verf zet met een originele campagne van de hand van Shake, die een analogie gebruikt tussen de sociale netwerken en de krant. Bij elke visual die werd ontwikkeld, worden de fundamenten van Vlan benadrukt: lokaal nieuws, lokale winkels en praktische info over de buurt.
De campagne zal over meerdere weken worden verspreid en zal aanwezig zijn in kranten (Vlan, 7D, Le Soir en Sudpresse), magazines (Soirmag en Trends) en op het internet (sudinfo, lesoir.be, rolinfo en andere websites van Rossel).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]