Vlan trekt de kaart van social media

Vlan kreeg onlangs een facelift: de zoekertjeskrant geniet nu van een nieuwe cover die focust op ultralokaal nieuws en wordt vanaf nu ook afgedrukt op kwaliteitsvoller papier. Binnenin werd er gewerkt aan een modernere grafische en redactionele lijn. Een vernieuwing die de zoekertjessite graag in de verf zet met een originele campagne van de hand van Shake, die een analogie gebruikt tussen de sociale netwerken en de krant. Bij elke visual die werd ontwikkeld, worden de fundamenten van Vlan benadrukt: lokaal nieuws, lokale winkels en praktische info over de buurt.
De campagne zal over meerdere weken worden verspreid en zal aanwezig zijn in kranten (Vlan, 7D, Le Soir en Sudpresse), magazines (Soirmag en Trends) en op het internet (sudinfo, lesoir.be, rolinfo en andere websites van Rossel).
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]