Vlan kreeg onlangs een facelift: de zoekertjeskrant geniet nu van een nieuwe cover die focust op ultralokaal nieuws en wordt vanaf nu ook afgedrukt op kwaliteitsvoller papier. Binnenin werd er gewerkt aan een modernere grafische en redactionele lijn. Een vernieuwing die de zoekertjessite graag in de verf zet met een originele campagne van de hand van Shake, die een analogie gebruikt tussen de sociale netwerken en de krant. Bij elke visual die werd ontwikkeld, worden de fundamenten van Vlan benadrukt: lokaal nieuws, lokale winkels en praktische info over de buurt.
De campagne zal over meerdere weken worden verspreid en zal aanwezig zijn in kranten (Vlan, 7D, Le Soir en Sudpresse), magazines (Soirmag en Trends) en op het internet (sudinfo, lesoir.be, rolinfo en andere websites van Rossel).
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]