Vlan kreeg onlangs een facelift: de zoekertjeskrant geniet nu van een nieuwe cover die focust op ultralokaal nieuws en wordt vanaf nu ook afgedrukt op kwaliteitsvoller papier. Binnenin werd er gewerkt aan een modernere grafische en redactionele lijn. Een vernieuwing die de zoekertjessite graag in de verf zet met een originele campagne van de hand van Shake, die een analogie gebruikt tussen de sociale netwerken en de krant. Bij elke visual die werd ontwikkeld, worden de fundamenten van Vlan benadrukt: lokaal nieuws, lokale winkels en praktische info over de buurt.
De campagne zal over meerdere weken worden verspreid en zal aanwezig zijn in kranten (Vlan, 7D, Le Soir en Sudpresse), magazines (Soirmag en Trends) en op het internet (sudinfo, lesoir.be, rolinfo en andere websites van Rossel).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]