Vloggers testen #nieuwetradities voor Filliers

Contentadvertisingbureau The Fat Lady en Filliers stuurden vijf bevriende vloggers op pad om #nieuwetradities te bedenken. Alles kadert in de contentcampagne waar nieuwe momenten bedacht worden voor het drinken van een Filliers fruitjenever. Voorzien van camera’s, go pro’s en een gezonde dosis zottigheid maakten ze een eerste videoverslag van hun epische avonturen. Op de ijspiste ontstond zo #epicicekarting.
De video vond zijn weg naar de jongerendoelgroep met de hulp van Newsmonkey, vloggers Laura Govaerts (@lauragovaerts), Bert Van Goidshoven (@beirtrand), Anton Leuwers (@antonleuwers), Espe Riekaert (hyper_espe) en Floor Van den Eijnden (@floor_vd_eijnden) en Facebook advertising.
De #nieuwetradities campagne wordt ook getrokken met radiospots op StuBru, MNM en Q-Music.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]