Vanaf eind oktober knalt Lunch Garden het wildseizoen op gang. Dat doet het restaurant door een aantal Belgische klassiekers in een wild jasje te steken. Om dat aan te kondigen op radio, deed VML precies hetzelfde. Het bureau gaf twee überklassiekers uit de Belgische muziekgeschiedenis een heavy metal makeover.
De nummers ‘Mooi, ’t leven is mooi’ en ‘J’aime la vie’ zijn de komende weken in een ‘wilde’ versie te horen op Belgische radiozenders. Fans van het wildere genre weten zo dat ze nu bij Lunch Garden kunnen genieten van echte klassiekers zoals stoofvlees en vol-au-vent, maar dan in’t wild.
Credits:
Client: Lunch Garden
Client contact: Ifke Nauwelaerts, Louis Bracke
Agency: VML
Chief Creative Officer: Klaartje Galle
Executive Creative Directors: Kasper Janssens & Arjen Tarras
Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen
Copywriter FR: Jérôme Van Den Broeck
Account team: Stéphanie Romano, Luca Vinck
Strategic: Tom Vingerhoets, Gaëlle Maes
Agency Producer: Tim Keeren
Sound Engineer: Menno Van Riet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]