VML laat wild kantje horen voor Lunch Garden

4schools / Crea / News

Vanaf eind oktober knalt Lunch Garden het wildseizoen op gang. Dat doet het restaurant door een aantal Belgische klassiekers in een wild jasje te steken. Om dat aan te kondigen op radio, deed VML precies hetzelfde. Het bureau gaf twee überklassiekers uit de Belgische muziekgeschiedenis een heavy metal makeover. 

De nummers ‘Mooi, ’t leven is mooi’ en ‘J’aime la vie’ zijn de komende weken in een ‘wilde’ versie te horen op Belgische radiozenders. Fans van het wildere genre weten zo dat ze nu bij Lunch Garden kunnen genieten van echte klassiekers zoals stoofvlees en vol-au-vent, maar dan in’t wild.

Credits:

Client: Lunch Garden
Client contact: Ifke Nauwelaerts, Louis Bracke ​
Agency: VML
Chief Creative Officer: Klaartje Galle ​ ​
Executive Creative Directors: Kasper Janssens & Arjen Tarras
Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen ​
Copywriter FR: Jérôme Van Den Broeck ​ ​
Account team: Stéphanie Romano, Luca Vinck ​ ​
Strategic: Tom Vingerhoets, Gaëlle Maes
Agency Producer: Tim Keeren ​
Sound Engineer: Menno Van Riet