Na een internationale bekroning op de prestigieuze Epica Awards voegt VML nu ook een ACT Care Award 2024 toe aan haar palmares, dankzij de impactvolle campagne “Call Glenn” voor Child Focus.
De ACT Care Awards, sinds 2008 georganiseerd door ACT Responsible in samenwerking met de Association of European Communications Agencies en gesteund door het Europees Parlement, erkennen campagnes die maatschappelijke thema's onder de aandacht brengen, zoals volksgezondheid, mensenrechten, duurzaamheid en onderwijs. Uit 131 inzendingen uit 37 landen werd VML België genomineerd in de categorie NGO’s en stichtingen, naast toonaangevende bureaus van over de hele wereld.
De “Call Glenn”-campagne werd bekroond vanwege haar sterke inzet om bewustwording te creëren rondom cruciale kwesties op het gebied van kinderbescherming.
Bekijk alle winnaars hieronder:
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]