Denis de Wagheneire, die aan het hoofd van het incentive-team van VO staat, voegt zich bij Fabian Vanhouche en Daphné Leclef in de rol van client services director.
Een incentive moet meer zijn dan een eenvoudige ervaring, vinden ze bij VO. Een incentive heeft immers meer potentieel en moet motiveren, belonen, aantrekken of indruk maken: "De echte kracht van een evenement is om mensen met elkaar te verbinden, op voorwaarde dat het correct wordt gedaan. VO en haar meer dan 25 jaar lange ervaring in evenementcommunicatie, zorgt voor relevante evenementen die waarden uitdragen. Met een team dat zich toelegt op outdoor- en vrijetijdsprojecten biedt VO veel meer dan standaard teambuilding-services. De expertise van een evenementencommunicatiebureau is navenant tijdens de organisatie: naast offertes voor bestemmingen en logistiek management stelt VO een echt thema voor dat bij het project hoort. Activiteiten op maat volgens de doelstellingen en de cultuur van de klant, communicatie met deelnemers voor en na de reis, … VO stelt alles in het werk om de deelnemers een gedenkwaardige en relevante ervaring te garanderen met een buitengewoon programma dat het gegeven ‘incentive’ herdefinieert."
Een ski-reis, boottocht, oldtimer rally, ontdekkingsparcours, onderdompeling in de natuur,... noem maar op - de mogelijkheden zijn eindeloos. Alleen al in het afgelopen jaar heeft VO 210 mensen naar Kroatië gebracht, 60 naar Oostenrijk, 250 naar Valencia, 20 naar Mallorca, 45 naar Lissabon en 230 naar Malta. Binnenkort gaat VO met 1.400 mensen naar Italië... en laten we ook de vele teambuildings niet vergeten in de België, Nederland en Frankrijk.