Voetbal 2.0: animeren, engageren en optimaliseren

Paris Saint Germain, AS Saint-Etienne, AS Monaco en R.S.C Anderlecht kiezen voor Qualifio, een interactief platform voor marketing- en gegevensverzameling. Via het platform kunnen ze hun merkimago promoten en de ervaring van hun fans optimaliseren.
Voetbalclubs vertrouwen nu op digitale animatie om hun fancommunity's te segmenteren. Qualifio stelt hen in staat om interactieve marketingcampagnes te maken en first-party data te verzamelen. Door het houden van quizzen, prognostische campagnes, stemmen, fotowedstrijden en andere virale interactiviteiten animeren en engageren PSG, ASSE, AS Monaco en RSCA hun fan community's op al hun kanalen: sociale netwerken, websites en mobiele applicaties... maar ook in stadions, die vaak uitgerust zijn met gratis wi-fi.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]