Vlaanderen en Nederland krijgen in september een eerste eigen Vogue Man, een luxemagazine met veel aandacht voor fashion en lifestyle. Het nieuwe blad zal tweemaal per jaar verschijnen op 55.000 exemplaren. Vogue Man is, net als de 'vrouwelijke' Nederlandstalige Vogue, een uitgave van G+J Media onder licentie van Condé Nast. Neen, de tijdschriftenwereld is niet dood, zelfs niet de wereld van bladen die zich tot mannen richten (zie Think Media). Ja, het loont om een bekend merk op verschillende manieren uit te spelen. Al sluit de frequentie van Vogue Man aan bij het ritme van mannenspecials van andere (mode)bladen die zich (vooral) tot vrouwen richten
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]