Vogue verleidt mannen

Vlaanderen en Nederland krijgen in september een eerste eigen Vogue Man, een luxemagazine met veel aandacht voor fashion en lifestyle. Het nieuwe blad zal tweemaal per jaar verschijnen op 55.000 exemplaren. Vogue Man is, net als de 'vrouwelijke' Nederlandstalige Vogue, een uitgave van G+J Media onder licentie van Condé Nast. Neen, de tijdschriftenwereld is niet dood, zelfs niet de wereld van bladen die zich tot mannen richten (zie Think Media). Ja, het loont om een bekend merk op verschillende manieren uit te spelen. Al sluit de frequentie van Vogue Man aan bij het ritme van mannenspecials van andere (mode)bladen die zich (vooral) tot vrouwen richten
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]