NN Insurance & Investment Partners gaat in zee met Voice Agency voor de ontwikkeling en het beheer van hun sociale media. Een uitdaging die des te interessanter is nu NN officieel afgesplitst is van ING. Het hoofddoel van Voice is om de aanwezigheid van het merk NN in het Belgische straatbeeld te onderteunen en om brand awareness te creëren. De eerste missie was de nieuwe Facebook-pagina “Run with NN” uit de startblokken te laten schieten en te beheren. De pagina focust op hardlopen en moet ook de NN Urban Trails® in de kijker plaatsen, een programma van 8 unieke loopevents waarbij het vooral draait om het creëren van een fantastische ervaring. De pagina biedt tips & trics voor lopers die hun prestatie willen verbeteren, zonder in te boeten aan plezier.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]