Voice Agency en NN samen in de running

NN Insurance & Investment Partners gaat in zee met Voice Agency voor de ontwikkeling en het beheer van hun sociale media. Een uitdaging die des te interessanter is nu NN officieel afgesplitst is van ING. Het hoofddoel van Voice is om de aanwezigheid van het merk NN in het Belgische straatbeeld te onderteunen en om brand awareness te creëren. De eerste missie was de nieuwe Facebook-pagina “Run with NN” uit de startblokken te laten schieten en te beheren. De pagina focust op hardlopen en moet ook de NN Urban Trails® in de kijker plaatsen, een programma van 8 unieke loopevents waarbij het vooral draait om het creëren van een fantastische ervaring. De pagina biedt tips & trics voor lopers die hun prestatie willen verbeteren, zonder in te boeten aan plezier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]