Voice Agency organiseert eerste virtuele infodag voor ULB

Naar aanleiding van de lockdown moest Voice Agency de geplande recruteringscampagne van de ULB volledig omgooien. Daarom organiseert het bureau nu de eerste virtuele infodag van de ULB op 6 mei. De toekomstige studenten zullen aan de hand van een op maat gemaakt digitaal platform, volledig ingekleed in de look en feel van de ULB, de sfeer van een echte infodag kunnen proeven.
Op de infodag kunnen toekomstige studenten virtuele infostands bezoeken om kennis te maken met het lesaanbod en de verschillende studierichtingen. Via de live chat hebben ze de kans om vragen te stellen. Bovendien is er een ruim aanbod van live lezingen die door de studenten kunnen worden gevolgd in het virtueel auditorium.
Op maandag 27 april lanceerde Voice Agency de social media campagne op Facebook, Instagram en Snapchat om geïnteresseerden en toekomstige studenten uit te nodigen voor deze eerste virtuele infodag.
Credits
Klant: ULB - Claire Emare, Isabelle Pollet
Account: Serge Somerling
Social media strategy: Eva Sirgi
Creative: Serge Somerling, Bruno Borges
Production: Expopolis, Serge Somerling, Bruno Borges
Illustrations: Expopolis, Bruno Borges
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]