Voice en Garmin op weg naar conversational 2017

Garmin

Budgets / News

GarminOm de ambitieuze doelstellingen van 2017 te behalen, besloot Garmin het bureau Voice Agency onder de arm te nemen. Het bureau heeft als hoofddoel de bekendheid van de wearables van Garmin te versterken. Daarnaast wil Garmin een inspirerend merk worden voor de Belgische sportieveling.

Voice Agency, het Brusselse communicatiebureau voor conversational marketing & PR, stelde een persoonlijke en innovatieve PR-aanpak voor met een focus op pakkende content, die zowel het sportieve als het technologische DNA van Garmin in ere houdt. In 2017 staan er tal van productlaunches op het programma die Voice Agency op PR-gebied in goede banen zal leiden. Daarnaast bestaat de taak van Voice Agency ook uit het organiseren van PR-events en het warm houden van de relaties met de Garmin-ambassadeurs.

Voice Agency wist ons te overtuigen door hun sterk strategisch inzicht in de markt en hun goed uitgewerkte concrete acties. Ze hadden onze briefing goed begrepen en voldeden aan onze verwachtingen. We hopen op lange termijn een samenwerking te kunnen aangaan met het bureau,” zegt Nicolas Coppens, marketingmanager bij Garmin Belux.

Garmin