Voice lanceert Uncut, een online catalogus van arthouse films. Dit nieuwe Belgische ondemand-platform werd ontwikkeld door UniverCiné en zal bij de lancering een kwalitatieve catalogus van meer dan 1000 films aanbieden vanaf €7,99 per maand. Zowel grote klassiekers als kleine onafhankelijke films zullen op Uncut beschikbaar zijn.
Uncut koos Voice Agency als lead agency voor haar lancering in september 2018 en om de gepaste communicatiestrategie en creatieve aanpak uit te werken. Voice stond in voor de positionering, de value proposition, de merksignatuur en een vernieuwende communicatieaanpak. Eerste resultaten van deze nieuwe strategie: een lanceringsspot die samen met het productiehuis OUAT werd geproduceerd en een digitale/social campagne die door MAD Kings wordt uitgerold.
Credits:
Client : UniversCiné-UnCut
Contact : Maxime Lacour
Agence : Voice Agency
CD : Sven Nijs
Creative team : Gérard Steenhoudt, Gilles De Bruyère
Account director : Annemie Verschueren
Film production company : OUAT
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]