Voice lanceert cinema voor fijnproevers

Voice lanceert Uncut, een online catalogus van arthouse films. Dit nieuwe Belgische ondemand-platform werd ontwikkeld door UniverCiné en zal bij de lancering een kwalitatieve catalogus van meer dan 1000 films aanbieden vanaf €7,99 per maand. Zowel grote klassiekers als kleine onafhankelijke films zullen op Uncut beschikbaar zijn.
Uncut koos Voice Agency als lead agency voor haar lancering in september 2018 en om de gepaste communicatiestrategie en creatieve aanpak uit te werken. Voice stond in voor de positionering, de value proposition, de merksignatuur en een vernieuwende communicatieaanpak. Eerste resultaten van deze nieuwe strategie: een lanceringsspot die samen met het productiehuis OUAT werd geproduceerd en een digitale/social campagne die door MAD Kings wordt uitgerold.
Credits:
Client : UniversCiné-UnCut
Contact : Maxime Lacour
Agence : Voice Agency
CD : Sven Nijs
Creative team : Gérard Steenhoudt, Gilles De Bruyère
Account director : Annemie Verschueren
Film production company : OUAT
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]