Voice lanceert Uncut, een online catalogus van arthouse films. Dit nieuwe Belgische ondemand-platform werd ontwikkeld door UniverCiné en zal bij de lancering een kwalitatieve catalogus van meer dan 1000 films aanbieden vanaf €7,99 per maand. Zowel grote klassiekers als kleine onafhankelijke films zullen op Uncut beschikbaar zijn.
Uncut koos Voice Agency als lead agency voor haar lancering in september 2018 en om de gepaste communicatiestrategie en creatieve aanpak uit te werken. Voice stond in voor de positionering, de value proposition, de merksignatuur en een vernieuwende communicatieaanpak. Eerste resultaten van deze nieuwe strategie: een lanceringsspot die samen met het productiehuis OUAT werd geproduceerd en een digitale/social campagne die door MAD Kings wordt uitgerold.
Credits:
Client : UniversCiné-UnCut
Contact : Maxime Lacour
Agence : Voice Agency
CD : Sven Nijs
Creative team : Gérard Steenhoudt, Gilles De Bruyère
Account director : Annemie Verschueren
Film production company : OUAT
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]