Voir en Latcho gaan nuts voor Andros

Voir en Latcho sloegen samen met het Franse agency Change de handen in elkaar voor de lanceringscampagne van Be Nuts, de nieuwe pindakaas van het Franse multinationale voedingsbedrijf Andros. Er was één grote missie voor de lanceringsfilm: Let’s make it ‘crazy’. Daarom werd gekozen voor de idéale twists en expertise van de Spaanse regisseur NYSU.
De online campagne, bestaande uit drie films, met twee pindakaas-varianten, werd in oktober gelanceerd op de markt. Het beeldmateriaal voor de bijhorende printcampagne werd gerealiseerd door Burp Photography.
Credits
Client: Andros
Agency: Change an FCB alliance
Production companies: VOIR & LATCHO
Director: Nysu
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]