Volkswagen blijft verrassen met VOLTAGE

Crea / News

Een Volkswagen blijft verrassen, nu ook met straffe Salondeals op de superuitgeruste Business-uitvoeringen. Dat is het vertrekpunt voor de gloednieuwe film, waarin die Business-opties dynamisch worden voorgesteld vanuit een Volkswagen showroom. Zo worden twee jonge twintigers via de koplampen van de Polo Business getransporteerd naar hun afstudeerfeestje, of doet de elektrische kofferklep van de Tiguan Business een vader wegdromen van een mountainbike-avontuur met zijn zoon. Wie je ook bent, er is dankzij de Salondeals een Business-uitvoering voor iedereen. Frank Marinus, creative director van Voltage Brussels: “Als je de vraag stelt aan mensen die een Volkswagen gekocht hebben, hoor je zo goed als altijd dat ze er geen spijt van hebben. Het zijn en blijven natuurlijk oerdegelijke auto’s, maar een Volkswagen brengt, meer dan andere merken, ook gewoon heel veel plezier met zich mee. Iedereen heeft zo wel z’n eigen Volkswagenverhaal, het zijn auto’s voor mensen die simpelweg graag leven. Dat gevoel was de basis voor deze campagne.”

De film werd geregisseerd door Wim Geudens in een productie van MAKE. De cinematografie werd toevertrouwd aan Piet Deyaert, de montage was voor de rekening van Robin De Praetere.

https://www.youtube.com/watch?v=TaqDOSQR0wg&feature=emb_imp_woyt

Credits

  • Client: Volkswagen
  • Contacts: Filip Vanrietvelde, Fred Lequeue
  • Agency: VOLTAGE
  • CD: Frank Marinus
  • Creation: Luca Garcia, Ema Vukas
  • Account Team: Jochen De Greef, Virginie Cuypers, Quentin Maryns
  • Strategic Team: Kristof Janssens, Nick Moors
  • TV producer:Sophie Scheck, Genevieve Paindaveine, Greet Van Thillo
  • Sound:Jan Pollet
  • Director:Wim Geudens
  • DOP: Piet Deyaert
  • Post production: Robin De Praetere, Xavier Pouleur
  • Media Agency: Mediacom& Space