Volkswagen en DDB zien het gevaar

Om de nieuwe Volkswagen Tiguan IQ.DRIVE, een serie standaard uitgerust met tal van veiligheidssystemen, in het daglicht te stellen, heeft DDB Brussels schaduweffecten gebruikt om de gevaren op de weg uit te beelden.
In de campagne wordt de Tiguan IQ.DRIVE getoond in alledaagse verkeerssituaties. De gevaren zijn niet altijd zichtbaar voor het menselijk oog, daarom worden ze voorgesteld door schaduwafbeeldingen van verkeersborden. De Tiguan IQ.DRIVE spoort ze meteen op, sneller dan de bestuurder dankzij zijn slimme rijhulpsystemen. De campagne loopt via 16 en 36m2 affiches, DOOH, bannering, social en print magazines.
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Frédéric Lequeu
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder
Creation: Pierre Urbaniak & Carole Brouwers
Copy NL: Jan Schoofs
Photograph: Pierre Pironet
Graphic design/DTP: Benjamin Hiffe
Account Team: Sylvie De Couvreur, Quentin Maryns, Quentin Couturier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]