Volkswagen stelt gerust op social media

Crea / News

VW DDB social media

Ter ondersteuning van de nieuwe campagne rond de opendeurdagen van Volkswagen lanceerde DDB Brussels een nieuwe video-reeks op social media. De campagne richt zich op jonge automobilisten en hun ouders. Volkswagen stelt de kersverse chauffeurs gerust met de Polo: een auto met een moederlijk instinct. Want hij is uitgerust met tal van veligheidssystemen en ondersteunende opties.VWDDB Brussels maakt de dagelijkse content voor Volkswagen in-house. Het bureau heeft daarvoor een speciale concent cell die zowel creatie als productie op zich neemt. Het bureau tracht daarmee kwalitatieve content te leveren, die voldoet aan de hedendaagse eisen van merken en de media-gewoonten van consumenten.

Credits :
Client : Volkswagen
Contact : Simon De Pauw
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation : Carole Brouwers, Pierre Urbaniak
Account Team : Florence Vercammen, Alice Simon, Anastasia Vervueren
Community Manager : Laura Bertone
Content Producer / Director: Erik Van Overloop
DOP : David Doom
Sound Operator : Marius Acke
MUA : Michelle Geudens
Production assistants : Robbe Claes & Elien Roofthooft
Casting agent : Olivier Drogenbroodt
Montage : Pixmix