Voltage en Volkswagen Caddy Maxi Drive: hoe onverwachter, hoe beter

Crea / News

Dat de Volkswagen Caddy Maxi Drive “klaar is voor het onverwachte” weten we intussen al. Dat het ook tot ludieke situaties of ongelooflijke verrassingen kan leiden? Dat kon je horen op alle VAR- en DPG-radiozenders.

In januari 2022 ging de radiocampagne van de Volkswagen Caddy Maxi Drive van start. En die klonk heel herkenbaar. Opgelet dus met ‘ongepast’, geheim – en vooral onverwacht – nieuws. Want met 7 volwaardige zitplaatsen is er vooral héél veel plaats voor luistervinkjes op de achterbank.

Jonas Van Bael (creative), Ellen Stoffels (digital creative & copywriter) en Frank Marinus (creative director bij Voltage) schreven samen de radiospots Sexytime en Surprise

En niet enkel tijdens de reclameblokken was het tijd voor onverwachte hilariteit. Ook tijdens de Good Morning-show op Radio Contact. En daar gold: hoe onverwachter, hoe beter. Zo konden luisteraars een week lang hun onverwachte ervaringen met iedereen delen. En de beste verhalen? Die werden beloond met onverwachte cadeaus. Zoals gratis tankkaarten. Voor onverwacht veel rijplezier.

Naast rijplezier staat de Caddy Maxi Drive ook voor familieplezier. Met 7 zitplaatsen kan dat ook niet anders. Daarom viel er op het einde van de week nog een extra prijs te winnen: een weekendje Disneyland Parijs

Credits

Client: Volkswagen
Contacts: Bart Nyns, Thomas Vandebotermet
Agency: VOLTAGE
CD: Frank Marinus
Creation: Ellen Stoffels, Tessa Segers, Jonas Van Bael, Manu Dewit
Account Team: Jochen De Greef, Virginie Cuypers, Quentin Maryns
Strategic Team: Kristof Janssens, Sylvie Dewaele, Nick Moors
Radio producer: Lauranne van der Heyden, Pia Decabooter
Sound: Gwenn Nicolay
Media Agency: Mediacom & Space