Bouwend op het succes van de eerste Testdrive The commercial werkten Volvo en FamousGrey aan een opvolger van het format. Terwijl je vorig jaar een testrit kon winnen op dezelfde wegen als die van in een internationale televisiespot, kon je nu een testrit winnen met hetzelfde perfecte leven dat altijd afgebeeld wordt in de commercials. Ook anders dan vorig jaar was het extra contentluik met vijf volwaardige video-episodes. Met deze activatie wil Volvo de V90 positioneren als de perfecte Zweedse break.
De inschrijvingen om kans te maken op de perfecte Zweedes break liepen van 4 tot 30 juni. Als registratie konden de deelnemers via een campagnewebsite (www.testdrivethecommercial.be) hun perfecte Zweedse droom samenstellen en een testrit aanvragen. Daarnaast werd de campagne ook aangekondigd via affichage, TV- en radiospots en ondersteund via online en via social media.
Volvo V90 Testdrive The Commercial Episode 1 - The Stieg Larsson Road
V90 Testdrive The Commercial Episode 2 - Midnight kayak
V90 Testdrive The Commercial Episode 3 - 'house of the crashing drone'
V90 Testdrive The Commercial Episode 4 - The money shot
V90 Testdrive The Commercial - Wim & Jelva’s Commercial
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]