Volvo en FamousGrey brengen sequel op Testdrive The Commercial

Bouwend op het succes van de eerste Testdrive The commercial werkten Volvo en FamousGrey aan een opvolger van het format. Terwijl je vorig jaar een testrit kon winnen op dezelfde wegen als die van in een internationale televisiespot, kon je nu een testrit winnen met hetzelfde perfecte leven dat altijd afgebeeld wordt in de commercials. Ook anders dan vorig jaar was het extra contentluik met vijf volwaardige video-episodes. Met deze activatie wil Volvo de V90 positioneren als de perfecte Zweedse break.
De inschrijvingen om kans te maken op de perfecte Zweedes break liepen van 4 tot 30 juni. Als registratie konden de deelnemers via een campagnewebsite (www.testdrivethecommercial.be) hun perfecte Zweedse droom samenstellen en een testrit aanvragen. Daarnaast werd de campagne ook aangekondigd via affichage, TV- en radiospots en ondersteund via online en via social media.
Volvo V90 Testdrive The Commercial Episode 1 - The Stieg Larsson Road
V90 Testdrive The Commercial Episode 2 - Midnight kayak
V90 Testdrive The Commercial Episode 3 - 'house of the crashing drone'
V90 Testdrive The Commercial Episode 4 - The money shot
V90 Testdrive The Commercial - Wim & Jelva’s Commercial
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]