Volvo slaat een nieuwe weg in op het vlak van media. Met Volvo on the move profileert het merk zich als complementair aan de traditionele media.
Volvo onderscheidde zich qua evenementen door bewust te inspireren in sociale media, meer bepaald via een korte teaser campaign op Snapchat. Daar opende het op 12 mei de account VolvoCarsGlobal. Op die manier richt Volvo tot een jongere doelgroep met potentiële interesse in de V40. Het Snapchatplatform deelt beelden en video's met een levensduur van enkele seconden tot een etmaal. Vergeten we niet dat Volvo daarnaast @volvocarsglobal op andere media inschakelt, zoals Twitter.
Kortom, Volvo zweert bij een volwaardige strategie op de sociale media en netwerken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]