Volvo in hogere versnelling op sociale media

Volvo slaat een nieuwe weg in op het vlak van media. Met Volvo on the move profileert het merk zich als complementair aan de traditionele media.
Volvo onderscheidde zich qua evenementen door bewust te inspireren in sociale media, meer bepaald via een korte teaser campaign op Snapchat. Daar opende het op 12 mei de account VolvoCarsGlobal. Op die manier richt Volvo tot een jongere doelgroep met potentiële interesse in de V40. Het Snapchatplatform deelt beelden en video's met een levensduur van enkele seconden tot een etmaal. Vergeten we niet dat Volvo daarnaast @volvocarsglobal op andere media inschakelt, zoals Twitter.
Kortom, Volvo zweert bij een volwaardige strategie op de sociale media en netwerken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]