De herlancering van zijn V60 is een belangrijke zet voor Volvo. Daarom kwamen de autofabrikant en Brightfish, de reclameregie van Kinepolis, deze zomer met een polyvalente break die zich specifiek naar families richt. « Door onze reclamespot deze zomer voor elke familiefilm te plaatsen via de Family Pack, bereikten we een heel gecibleerde bioscooppubliek, » zegt Lolita Swanet, Marketing Campaign Manager bij Volvo. « Bovendien stonden er veelbelovende kaskrakers zoals Hotel Transylvania 3 en The Incredibles 2 op de affiche. Dat allemaal samen maakte van deze bioscoopcampagne een echte meerwaarde in onze mediamix. »
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]