De herlancering van zijn V60 is een belangrijke zet voor Volvo. Daarom kwamen de autofabrikant en Brightfish, de reclameregie van Kinepolis, deze zomer met een polyvalente break die zich specifiek naar families richt. « Door onze reclamespot deze zomer voor elke familiefilm te plaatsen via de Family Pack, bereikten we een heel gecibleerde bioscooppubliek, » zegt Lolita Swanet, Marketing Campaign Manager bij Volvo. « Bovendien stonden er veelbelovende kaskrakers zoals Hotel Transylvania 3 en The Incredibles 2 op de affiche. Dat allemaal samen maakte van deze bioscoopcampagne een echte meerwaarde in onze mediamix. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]