VOO en Air lanceren VOOsport World

Ter gelegenheid van de lancering van VOOsport World, het nieuwe kanaal van VOO dat focust op het allerbeste in de internationale sportwereld, bedacht Air een spot van 45’’ met in de hoofdrol het VOO-gezin.
Wat begint als een vredig tafereel waarbij iedereen rustig naar een sportuitzending zit te kijken, escaleert al snel tot een verbeten strijd om de afstandsbediening. De actiescène wordt deels, zoals dat wel vaker in de sport gebeurt, in slow motion afgespeeld en verwijst zo duidelijk naar een aantal van de verschillende soorten sport die het nieuwe kanaal uitzendt. Een misschien ietwat gewelddadige maar vooral geestige manier om de slogan te introduceren: “Haal de sportwereld in huis.”
De campagne kent eveneens een radioluik, met drie spotjes die op geslaagde wijze voice-over en sportgeluiden weten te mixen, alsook een affichecampagne.
https://www.youtube.com/watch?v=bqcEkqFLVn4
Credits:
Agency: AIR.
Client: VOO.
CDs: Dieter De Ridder & Joeri Van Den Broeck.
Film Creation: Jean-Marc Wachsmann & Benoit Hilson.
Radio Creation: Jean-Paul Lefebvre.
Contacts: Erica Vanini, Nicolas De Preter, Aude Vanstalle.
Accounts: Caroline Charles, Daphné De le Vingne, Amandine Battaille.
Film Production: Latcho Drom.
Radio Production: Bleu Nuit.
Director: Tom Geens.
Illustrations/Retouching: Nicolas Jandrain.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]