VOO en Happiness hebben het begrepen

Crea / News

Happiness VOO Ha, VOO lijkt het begrepen te hebben! In zijn All-in One Pack biedt de operator met Extra TV kwaliteitscontent aan die een stempel zal drukken op de rest van het leven van de kijkers. Zoals de beste films en series op Be tv (zei iemand 'Game of Thrones'?).  Wie neen zegt tegen fictie, mag in zijn zetel blijven zitten, want er is natuurlijk ook VOOsport World of Family Fun.Happiness VOO
Om dat alles in de verf te zetten creëerde Happiness een spot die zelf een cultstatus zou kunnen krijgen.Happiness VOODe spot wordt uitgezonden in cinema's en op tv en wordt versterkt door affichage, tijdschriftadvertenties en een luik digitale en sociale media.

Credits
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Aline Hoffman, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Nicolas De Preter, Sophie Neirynck, Alexandra Esposito, Camille Vandenabeele.
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Thomas Cappelle, Tadeu Bossart
Copy FR: Catherine Quadens, Alice Amant
Design: Dries Lauwers, Emilie Wauthelet, Caroline Ray, Lisa Leloux DTP: Alexandra Carosielli, Kassandra Donia
Group Account Director: Pascal Kemajou
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Sophie Glotz
Agency Producer: Sophie Gunsbourg, Bart Vande Maele
Director: Adrien Armanet
DOP: Mahdi Lepart
TV Production: Latcho Drom, Jeroen Berx, Efrosini Spanoudis, Yves Legrève Editor: Benoit Baudson
Post-production: Moxy
Radio Production: Bleu Nuit, Benoît Pirson & Pierre Bruyns