Aan het begin van het schooljaar moeten er keuzes gemaakt worden. Veel keuzes. Dat is niet altijd gemakkelijk, en dat weten ze bij VOO als geen ander: “Als het gaat om het kiezen van een internetprovider, is het maken van de juiste keuzes des te belangrijker. Daarom kunt u er bij VOO gerust op zijn dat u het pakket kiest dat aan al uw wensen voldoet, en dat tegen de beste prijs.” VOO en Happiness brengen deze boodschap in een back to school-radiocampagne, met de knipoog en humor die zo typerend zijn voor het merk.
Credits
Client : VOO Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Zoé Storme Agency : Happiness Brussels Executive Creative Management : Karen Corrigan Executive Creative Director : Geoffrey Hantson Creative Director : Philippe Fass Creating Directors : Thomas Cappelle, Mathias Lemielle Business Director : Mattias Vermeire Strategic Director : Isabelle Koelman Account Executive : Morgane Juget Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson Designer : Dries Lauwers DTP : Loïc Lenoble
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]