VOO en Happiness maken de juiste keuze

Aan het begin van het schooljaar moeten er keuzes gemaakt worden. Veel keuzes. Dat is niet altijd gemakkelijk, en dat weten ze bij VOO als geen ander: “Als het gaat om het kiezen van een internetprovider, is het maken van de juiste keuzes des te belangrijker. Daarom kunt u er bij VOO gerust op zijn dat u het pakket kiest dat aan al uw wensen voldoet, en dat tegen de beste prijs.” VOO en Happiness brengen deze boodschap in een back to school-radiocampagne, met de knipoog en humor die zo typerend zijn voor het merk.
Credits
Client : VOO Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Zoé Storme Agency : Happiness Brussels Executive Creative Management : Karen Corrigan Executive Creative Director : Geoffrey Hantson Creative Director : Philippe Fass Creating Directors : Thomas Cappelle, Mathias Lemielle Business Director : Mattias Vermeire Strategic Director : Isabelle Koelman Account Executive : Morgane Juget Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson Designer : Dries Lauwers DTP : Loïc Lenoble
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]