VOO en Happiness maken de juiste keuze

Aan het begin van het schooljaar moeten er keuzes gemaakt worden. Veel keuzes. Dat is niet altijd gemakkelijk, en dat weten ze bij VOO als geen ander: “Als het gaat om het kiezen van een internetprovider, is het maken van de juiste keuzes des te belangrijker. Daarom kunt u er bij VOO gerust op zijn dat u het pakket kiest dat aan al uw wensen voldoet, en dat tegen de beste prijs.” VOO en Happiness brengen deze boodschap in een back to school-radiocampagne, met de knipoog en humor die zo typerend zijn voor het merk.
Credits
Client : VOO Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Zoé Storme Agency : Happiness Brussels Executive Creative Management : Karen Corrigan Executive Creative Director : Geoffrey Hantson Creative Director : Philippe Fass Creating Directors : Thomas Cappelle, Mathias Lemielle Business Director : Mattias Vermeire Strategic Director : Isabelle Koelman Account Executive : Morgane Juget Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson Designer : Dries Lauwers DTP : Loïc Lenoble
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]