Aan het begin van het schooljaar moeten er keuzes gemaakt worden. Veel keuzes. Dat is niet altijd gemakkelijk, en dat weten ze bij VOO als geen ander: “Als het gaat om het kiezen van een internetprovider, is het maken van de juiste keuzes des te belangrijker. Daarom kunt u er bij VOO gerust op zijn dat u het pakket kiest dat aan al uw wensen voldoet, en dat tegen de beste prijs.” VOO en Happiness brengen deze boodschap in een back to school-radiocampagne, met de knipoog en humor die zo typerend zijn voor het merk.
Credits
Client : VOO Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Zoé Storme Agency : Happiness Brussels Executive Creative Management : Karen Corrigan Executive Creative Director : Geoffrey Hantson Creative Director : Philippe Fass Creating Directors : Thomas Cappelle, Mathias Lemielle Business Director : Mattias Vermeire Strategic Director : Isabelle Koelman Account Executive : Morgane Juget Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson Designer : Dries Lauwers DTP : Loïc Lenoble
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]