De laatste maanden zijn voor alle Belgen bijzonder geweest. Thuis vastgezet, maar er toch in geslaagd om deze moeilijke periode met een positieve instelling te doorstaan: we waren inventief en ontwikkelden nieuwe gewoontes die we morgen zullen voortzetten. VOO en Happiness moedigen alle Belgen alvast aan om deze nieuwe goede gewoontes in stand te houden.
Om de Belgen te helpen bij deze nieuwe start, biedt VOO hen een beetje hulp: twee maanden gratis voor alle nieuwe klanten. Een film, ondersteund door een radio- en bushokjescampagne, begeleidt deze promotie en belicht deze nieuwe gewoontes die tijdens de lockdown werden aangeleerd.
Philippe Fass, creative director & make it happener: "Het gaat erom het positieve in het negatieve te vinden. Very Happiness. Very VOO."
Philippe Fass, Creative Director & Make it Happener : "De quoi trouver le positif dans le négatif. Very Happiness. Very VOO."
Crédits
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Aude Vanstalle
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle
Copywriter: Alice Amant
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Director : Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Producer: Dominique Turnbull
Director : Sidney Van Wichelen
DOP : Maxime Desmet
TV Production: Latcho Drom, Efrosini Spanoudis
Post-production: Moxy
Music: YellowStraps - Take Over
Sound Production: Bleu Nuit
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]