De laatste maanden zijn voor alle Belgen bijzonder geweest. Thuis vastgezet, maar er toch in geslaagd om deze moeilijke periode met een positieve instelling te doorstaan: we waren inventief en ontwikkelden nieuwe gewoontes die we morgen zullen voortzetten. VOO en Happiness moedigen alle Belgen alvast aan om deze nieuwe goede gewoontes in stand te houden.
Om de Belgen te helpen bij deze nieuwe start, biedt VOO hen een beetje hulp: twee maanden gratis voor alle nieuwe klanten. Een film, ondersteund door een radio- en bushokjescampagne, begeleidt deze promotie en belicht deze nieuwe gewoontes die tijdens de lockdown werden aangeleerd.
Philippe Fass, creative director & make it happener: "Het gaat erom het positieve in het negatieve te vinden. Very Happiness. Very VOO."
Philippe Fass, Creative Director & Make it Happener : "De quoi trouver le positif dans le négatif. Very Happiness. Very VOO."
Crédits
Client: VOO
Contacts: Christophe Segaert, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Aude Vanstalle
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle
Copywriter: Alice Amant
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Director : Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot
Producer: Dominique Turnbull
Director : Sidney Van Wichelen
DOP : Maxime Desmet
TV Production: Latcho Drom, Efrosini Spanoudis
Post-production: Moxy
Music: YellowStraps - Take Over
Sound Production: Bleu Nuit
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]