VOO en Happiness zien het van de mooie kant

Crea / News

De laatste maanden zijn voor alle Belgen bijzonder geweest. Thuis vastgezet, maar er toch in geslaagd om deze moeilijke periode met een positieve instelling te doorstaan: we waren inventief en ontwikkelden nieuwe gewoontes die we morgen zullen voortzetten. VOO en Happiness moedigen alle Belgen alvast aan om deze nieuwe goede gewoontes in stand te houden.

Om de Belgen te helpen bij deze nieuwe start, biedt VOO hen een beetje hulp: twee maanden gratis voor alle nieuwe klanten. Een film, ondersteund door een radio- en bushokjescampagne, begeleidt deze promotie en belicht deze nieuwe gewoontes die tijdens de lockdown werden aangeleerd. 

Philippe Fass, creative director & make it happener: "Het gaat erom het positieve in het negatieve te vinden. Very Happiness. Very VOO."

Philippe Fass, Creative Director & Make it Happener : "De quoi trouver le positif dans le négatif. Very Happiness. Very VOO."

Crédits

Client: VOO

Contacts: Christophe Segaert, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Jacques Ohn, Aude Vanstalle

Agency: Happiness Brussels

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Executive Creative Director: Geoffrey Hantson

Creative Director: Philippe Fass

Creation: Mathias Lemielle, Thomas Cappelle

Copywriter: Alice Amant

Strategic Director: Isabelle Koelman

Account Director : Mattias Vermeire

Account Manager: Coline Hercot

Producer: Dominique Turnbull

Director : Sidney Van Wichelen

DOP : Maxime Desmet

TV Production: Latcho Drom, Efrosini Spanoudis

Post-production: Moxy

Music: YellowStraps - Take Over

Sound Production: Bleu Nuit