VOO roept de hulp in van eekhoorns

VOO lanceert nieuwe tripacks, met de welluidende namen Toudoo, Wahoo en Tatoo. Om die onder de aandacht te bengen bestelde de telecomoperator bij Air een televisiespot, affiches en online- en printadvertenties. Centraal staat een familie eekhoorns, die het na ampel beraad wel weten: iedereen zou zich een van die nieuwe packs in huis moeten halen.
Bekijk hieronder de spot...
En VOO lanceerde naast die nieuwe tripacks overigens nog een nieuwigheid: de 'Carte TV Numérique', Die kaart stopt u in uw televisietoestel als die over een CAM CI+-module beschikt. Met die kaart kunt u vervolgens het hele digitale aanbod van VOO, op dit moment 70 kanalen, bekijken, zonder decoder. VOO wil daarmee kijkers die nog analoog kijken over de digitale streep halen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]