VOO lanceert nieuwe tripacks, met de welluidende namen Toudoo, Wahoo en Tatoo. Om die onder de aandacht te bengen bestelde de telecomoperator bij Air een televisiespot, affiches en online- en printadvertenties. Centraal staat een familie eekhoorns, die het na ampel beraad wel weten: iedereen zou zich een van die nieuwe packs in huis moeten halen.
Bekijk hieronder de spot...
En VOO lanceerde naast die nieuwe tripacks overigens nog een nieuwigheid: de 'Carte TV Numérique', Die kaart stopt u in uw televisietoestel als die over een CAM CI+-module beschikt. Met die kaart kunt u vervolgens het hele digitale aanbod van VOO, op dit moment 70 kanalen, bekijken, zonder decoder. VOO wil daarmee kijkers die nog analoog kijken over de digitale streep halen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]