VOO roept de hulp in van eekhoorns


VOO lanceert nieuwe tripacks, met de welluidende namen Toudoo, Wahoo en Tatoo. Om die onder de aandacht te bengen bestelde de telecomoperator bij Air een televisiespot, affiches en online- en printadvertenties. Centraal staat een familie eekhoorns, die het na ampel beraad wel weten: iedereen zou zich een van die nieuwe packs in huis moeten halen.
Bekijk hieronder de spot...
En VOO lanceerde naast die nieuwe tripacks overigens nog een nieuwigheid: de 'Carte TV Numérique', Die kaart stopt u in uw televisietoestel als die over een CAM CI+-module beschikt. Met die kaart kunt u vervolgens het hele digitale aanbod van VOO, op dit moment 70 kanalen, bekijken, zonder decoder. VOO wil daarmee kijkers die nog analoog kijken over de digitale streep halen.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


