Happiness Brussels en Higuita Amsterdam vormden in december 2020 ‘The Good’, het dedicated ecosysteem voor Adevinta (dat begin 2021 eBay Classifieds Group overnam). Met The Good lanceerden ze in januari al het strategisch-creatief platform “Elke deal, een groot verschil” voor 2dehands en Marktplaats.
In september komt de auto-markt traditioneel weer in beweging en daarop speelt Happiness in met de nieuwe reeks online videos en banners. Ze tonen dat er voor elke auto-koper, jong of oud, een geschikte auto-verkoper is en omgekeerd. Happiness wil de bezoekers van 2dehands en Marktplaats helpen om een verschil te maken door de lokale gemeenschap te ondersteunen. Daarom zetten ze het aanbod bij zowel een lokale dealer, de officiële merkgarage verderop, of de buurman achter de hoek, in de kijker.
Credits
Client : Marktplaats – 2dehands; contacts : Gregory Kukolj, Caroline Hagoort, Ivo Wassenaar, Henrike van Ostaijen-Schmale
Agency : Happiness Brussels i.s.m. Higuita Amsterdam (The Good)
· Executive Creative Management : Karen Corrigan
· Chief Creative Officer : Geoffrey Hantson
· CD : Niek Eijsbouts – Katrien Bottez
· Creative Concept providing : Bas den Node & Niek van Beek
· Business Director : Kris Van den Brandt
· Account Manager : Yente Janssen
· Strategy : Daan de Raaf - Frans Cuypers
· Copy : Dee Verwaetermeulen
· Agency Producers : Bart Vande Maele
· Sound : Raygun & Postoffice
· Production : Matemade
· Media : Mediacom
· Digital media : Maxlead
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]