Voor Ogilvy Social.Lab en Actiris begint het bij de juiste vraag

Rekrutering, vorming, premies... Op verschillende vlakken worden de Brusselse werkgevers geconfronteerd met nieuwe uitdagingen na de coronacrisis. Actiris schakelde Ogilvy Social.Lab in om werkgevers te stimuleren om deel te nemen aan een grote enquête die hun belangrijkste HR-uitdagingen moet identificeren. Zo kan het zijn diensten in de toekomst nog beter afstemmen op de noden van de werkgevers.
Om dit te ondersteunen heeft Ogilvy Social.Lab een campagne ontworpen die gericht is op werkgevers en hun uitdagingen, met onder andere testimonials op Facebook, Instagram en LinkedIn en daarnaast ook bannering en print.
Dit bericht op Instagram bekijken
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]