Voor Ogilvy Social.Lab en Actiris begint het bij de juiste vraag

Rekrutering, vorming, premies... Op verschillende vlakken worden de Brusselse werkgevers geconfronteerd met nieuwe uitdagingen na de coronacrisis. Actiris schakelde Ogilvy Social.Lab in om werkgevers te stimuleren om deel te nemen aan een grote enquête die hun belangrijkste HR-uitdagingen moet identificeren. Zo kan het zijn diensten in de toekomst nog beter afstemmen op de noden van de werkgevers.
Om dit te ondersteunen heeft Ogilvy Social.Lab een campagne ontworpen die gericht is op werkgevers en hun uitdagingen, met onder andere testimonials op Facebook, Instagram en LinkedIn en daarnaast ook bannering en print.
Dit bericht op Instagram bekijken
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]