Rekrutering, vorming, premies... Op verschillende vlakken worden de Brusselse werkgevers geconfronteerd met nieuwe uitdagingen na de coronacrisis. Actiris schakelde Ogilvy Social.Lab in om werkgevers te stimuleren om deel te nemen aan een grote enquête die hun belangrijkste HR-uitdagingen moet identificeren. Zo kan het zijn diensten in de toekomst nog beter afstemmen op de noden van de werkgevers.
Om dit te ondersteunen heeft Ogilvy Social.Lab een campagne ontworpen die gericht is op werkgevers en hun uitdagingen, met onder andere testimonials op Facebook, Instagram en LinkedIn en daarnaast ook bannering en print.
Dit bericht op Instagram bekijken
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]