Vooruit met Vivium Verzekeringen


Air bedacht een nieuwe positioneringscampagne voor Vivium Verzekeringen. Daarmee richt die zich tot makelaars, KMO's en zelfstandigen. Op het menu: drones, robotstofzuigers en zelfrijdende voertuigen.
“Heeft een drone voorrang als hij van rechts komt? Wie is er eigenlijk in fout als twee zelfrijdende bestelwagens een ongeluk hebben? Wat als iemand struikelt over mijn robotstofzuiger?” Nieuwe technologieën vinden steeds vaker hun intrede in de bedrijfswereld. Maar wat als het misgaat? Dat is het uitgangspunt van de nieuwe campagne van Vivium Verzekeringen. Ieder van de drie printadvertenties vertelt een mini-verhaaltje - waarbij er steeds iets misloopt met nieuwe technologie. Headline: Vooruitgang is spannend, maar niet zonder risico’s. Baseline: Vivium. Zeker van elkaar. De campagne werd ook vertaald voor radio, pos en banners.

Credits
Client: Vivium.
Contacts: Ann Smits, David Destappes.
Executive Creative Director: Eric Hollander.
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck.
Creation: Sophie De Plecker, Joris Luyten, Jean-Marc Wachsmann, Benoit Hilson
Accounts: Melissa Fastenaekels, Louis Gheysens.
Strategy: Ingrid Bottelberghs, Isabelle Moulart.
Photographer: Jef Boes @ Initials LA.
Photoretouching: Mieke Genen.
Graphic Designer: Caroline Marson, Clara Climent.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


