Air bedacht een nieuwe positioneringscampagne voor Vivium Verzekeringen. Daarmee richt die zich tot makelaars, KMO's en zelfstandigen. Op het menu: drones, robotstofzuigers en zelfrijdende voertuigen.
“Heeft een drone voorrang als hij van rechts komt? Wie is er eigenlijk in fout als twee zelfrijdende bestelwagens een ongeluk hebben? Wat als iemand struikelt over mijn robotstofzuiger?” Nieuwe technologieën vinden steeds vaker hun intrede in de bedrijfswereld. Maar wat als het misgaat? Dat is het uitgangspunt van de nieuwe campagne van Vivium Verzekeringen. Ieder van de drie printadvertenties vertelt een mini-verhaaltje - waarbij er steeds iets misloopt met nieuwe technologie. Headline: Vooruitgang is spannend, maar niet zonder risico’s. Baseline: Vivium. Zeker van elkaar. De campagne werd ook vertaald voor radio, pos en banners.
Credits
Client: Vivium.
Contacts: Ann Smits, David Destappes.
Executive Creative Director: Eric Hollander.
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck.
Creation: Sophie De Plecker, Joris Luyten, Jean-Marc Wachsmann, Benoit Hilson
Accounts: Melissa Fastenaekels, Louis Gheysens.
Strategy: Ingrid Bottelberghs, Isabelle Moulart.
Photographer: Jef Boes @ Initials LA.
Photoretouching: Mieke Genen.
Graphic Designer: Caroline Marson, Clara Climent.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]