Roze is voor meisjes. Blauw is voor jongens. Meisjes spelen met poppen. Jongens ravotten. Onbewust - en onterecht - linken we bepaalde eigenschappen, normen en verwachtingen aan mannen of vrouwen. En net met dat hokjesdenken wil Genderklik.be, een initiatief van de Vlaamse overheid, komaf maken.

© Pulpzusje
Vlaams minister voor Gelijke Kansen Liesbeth Homans wil het thema gender - dat vaak nog onbegrepen is - tastbaar maken bij verschillende generaties en lagen van de bevolking. Want mannen mogen ook tetteren en vrouwen kunnen ook lullen.

©TrafikGrafik




De campagne werd in samenwerking met TrafikGrafik ondersteund door een animatiefilmpje en multimediajournaliste Greet Brauwers producete de videoportretten.

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]