Vrouwen mogen lullen en mannen kunnen tetteren

Roze is voor meisjes. Blauw is voor jongens. Meisjes spelen met poppen. Jongens ravotten. Onbewust - en onterecht - linken we bepaalde eigenschappen, normen en verwachtingen aan mannen of vrouwen. En net met dat hokjesdenken wil Genderklik.be, een initiatief van de Vlaamse overheid, komaf maken.

© Pulpzusje
Vlaams minister voor Gelijke Kansen Liesbeth Homans wil het thema gender - dat vaak nog onbegrepen is - tastbaar maken bij verschillende generaties en lagen van de bevolking. Want mannen mogen ook tetteren en vrouwen kunnen ook lullen.

©TrafikGrafik

De communicatiestrategie van deze campagne kreeg vorm dankzij kant13, in nauwe samenwerking met RoSa vzw, die tekende voor contentcreatie. Walkie Talkie staat in voor de pers- en influencerrelaties en de campagne-illustraties zijn van de hand van Pulpzusje. Digital 54 bouwde de website.
De campagne werd in samenwerking met TrafikGrafik ondersteund door een animatiefilmpje en multimediajournaliste Greet Brauwers producete de videoportretten.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


