Vrouwen verdienen beter

United Colors of Benetton heeft een campagne uit India voor Valentijnsdag gerecupereerd en internationaal uitgerold ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag. De campagne sloeg erg aan in India en de suggestie om vrouwen sociaal meer macht te geven, sluit inderdaad erg aan bij het thema van vrouwenemancipatie. De campagnespot werd gemaakt door Creativeland Asia.
https://www.youtube.com/watch?v=mDDs7N5r2GM
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]