VRT & Lucy wensen je een - fantastisch – leuk - gouden toiletpapier - champagne à volonté – aanvalleeuh – fissa – en – een - lachend kakske- 2022

Crea / News

Eerder dit jaar zette de VRT met “VRT. Helemaal van jou” de eerste stappen richting een sterk en emotioneel geladen merk. Na een imagocampagne van de hand van Lucy ging de VRT, over een periode van meerdere maanden en op verschillende locaties in Vlaanderen, in dialoog met kijkers en luisteraars om te onderzoeken hoe het mediamerk nog meer kon evolueren naar “jouw VRT”.  Die centrale gedachte dat alle Vlamingen ook VRT-aandeelhouders zijn wordt nu door Lucy ook letterlijk doorgetrokken in de jaarlijkse wenskaart van het mediabedrijf.

Voor het eerst in de geschiedenis van de VRT wordt de wenskaart niet enkel beschikbaar gesteld voor de medewerkers, maar kan letterlijk elke Vlaming er een beroep op doen. Via een online platform kan iedereen zijn of haar persoonlijke wensen uitsturen naar familie, vrienden of kennissen met behulp van heel wat beschikbare VRT-content. De VRT is immers van iedereen, dus ook van iedereen die nog snel een originele wenskaart wil uitsturen. Check www.wenskaart.vrt.be.

Credits

Brand: VRT
Clients: Elisabeth Roelandt, Noëlla Goossens, Danny Van der Elst, Charlotte Knapen, Flore Robberechts
Agency: Lucy
Creative Director: Laurent Dochy
Creatives: Jan Nagels & Nicolas Van Gucht
Account Director: Sharon Lavaert, Thomas Vuerinckx
Creative Digital Studio: Grove Lust