VRT zet Eén in competitie

VRT zoekt enkele nieuwe communicatiepartners. De openbare omroep zet onder meer de budgetten voor Eén (televisie) in competitie.
Het uitgaand bureau voor Eén is Make Lemonade. De nieuwe overeenkomst geldt voor vier jaar. In het kort luidt het dat Eén op zoek is "naar een communicatiebureau voor de begeleiding van strategie, creatie en aanbodcommunicatie van één — en met uitbreiding VRT opdrachten met een link naar Eén." Er geldt onder meer dat het bureau moet aantonen dat het uitzonderlijk werk heeft geleverd op drie niveaus: strategie, creatie en aanbodcommunicatie en dit aan de hand van drie recente gelijkaardige cases van het bureau voor andere klanten. En het team dat voor deze opdracht zal ingezet worden moet over deze specifieke ervaring of competenties beschikken, daarvoor dient de inschrijver studie- en beroepskwalificaties (cv's) van het personeel voor te leggen.
Terzijde: Ook MNM werd recent in competitie gezet, maar de deadline voor kandidaturen voor MNM ligt inmiddels al achter ons.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]