VRT zet Eén in competitie

Budgets / Media / News

vrt_torenVRT zoekt enkele nieuwe communicatiepartners. De openbare omroep zet onder meer de budgetten voor Eén (televisie) in competitie.

Het uitgaand bureau voor Eén is Make Lemonade. De nieuwe overeenkomst geldt voor vier jaar. In het kort luidt het dat Eén op zoek is "naar een communicatiebureau voor de begeleiding van strategie, creatie en aanbodcommunicatie van één — en met uitbreiding VRT opdrachten met een link naar Eén." Er geldt onder meer dat het bureau moet aantonen dat het uitzonderlijk werk heeft geleverd op drie niveaus: strategie, creatie en aanbodcommunicatie en dit aan de hand van drie recente gelijkaardige cases van het bureau voor andere klanten. En het team dat voor deze opdracht zal ingezet worden moet over deze specifieke ervaring of competenties beschikken, daarvoor dient de inschrijver studie- en beroepskwalificaties (cv's) van het personeel voor te leggen.

Terzijde: Ook MNM werd recent in competitie gezet, maar de deadline voor kandidaturen voor MNM ligt inmiddels al achter ons.