Vruchtbare nazomer voor Silver & Copper

Silver & Copper geniet van een vruchtbare nazomer. Het bureau haalde drie nieuwe budgetten binnen.
Na een competitie tegen drie andere bureaus heeft Silver & Copper het budget van Ciné-Télé-Revue gewonnen. Het moet de vernieuwing van het weekblad ondersteunen met een herlanceringscampagne in de pers en op televisie, radio en het online. Het heeft ook een tactische campagne op stapel. De twee campagnes wachten nog op de komst van het volledig herwerkte magazine.
Daarnaast presenteert Silver & Copper een imago- en activatiecampagne voor Docks Bruxsel, een nieuw winkelcentrum aan het Brusselse kanaal. Het bureau werkt er met VO Communication voor samen. De campagne rolt de komende dagen uit in de pers en de OOH, en op televisie, radio en het internet.
Tot slot werkt Silver & Copper hard voor de tentoonstelling Guggenheim Full Abstraction in het ING Art Center. Het tekent onder meer voor de interne communicatie van dit prestigieuze evenement.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]