Elk jaar wordt VTM overstelpt met kindertekeningen van "The Masked Singer"-pakken. Dat inspireerde VTM Creative om een wedstrijd uit te schrijven. 5.031 inzendingen gingen door de handen van de makers, maar dat van de elfjarige Fiona uit Meerbeke was het origineelst.
De winnares werd bekendgemaakt via een tv-spot en social media campagne. In deze twee minuten lange video wordt de winnares in "Hoe zal ik het zeggen"-stijl beetgenomen door Jens Dendoncker. Het blik met alle andere verse gemaskerde zangers wordt pas dit najaar weer opengetrokken.
Credits:
Client: VTM
Brand manager VTM: Dorien Claes Agency: VTM Creative
Creative Director: Jan Dejonghe
Manager VTM Creative: Tina Put
Concept Creatives: Arne Demulder en Ruben Debusschere Account Manager: Laura Verbeke
Social creatives: Tim Hautekiet en Shanah Camerlynck Creative: Raf Bergans en Josefien Ryckeboer
Director: Maarten Verhulst
DOP: Ruben Royaert
Audio Post Production: Simon Vander Beken en Fabian Rasti Graphics: Frederik Van Campenhout
Foto: Winny Man
Script: Koen Burssens
Editing: Nando Roelants
Maarten gaf ook nog door:
2e Cam: David Ramboer
Sound: Thomas Wouters
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]