VTM en At-the table bouwen HLN om tot escape room

Het had een advertentie kunnen zijn in Het laatste Nieuws, maar VTM en At-thetable bouwden de krant voor de volledigheid om tot een echte escape room van de Code Van Coppens. Op vrijdag 28 augustus was de Instagrampagina van De Code Van Coppens omgebouwd tot een CVC-escape room. Na elke aflevering komt er een nieuwe kamer vrij.
Credits
- Client : VTM
- Contacts : Nathalie Rahbani, Sofie Desmet
- Agency : at-thetable
- CD : Sebastien Van Reet
- Creation : Girbe Bogaerts
- Account Team :Renaat Delporte
- Strategic Planner : Maarten Vanthemsch
- A.R company : Playar
- A.R Producer : Bruno Dejonghe
- Escape Room Specialists: Nick De Frangh & Joeri Jacobs:
- DTP : Marjolein Hamelinck
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]