VTM en At-the table bouwen HLN om tot escape room

Het had een advertentie kunnen zijn in Het laatste Nieuws, maar VTM en At-thetable bouwden de krant voor de volledigheid om tot een echte escape room van de Code Van Coppens. Op vrijdag 28 augustus was de Instagrampagina van De Code Van Coppens omgebouwd tot een CVC-escape room. Na elke aflevering komt er een nieuwe kamer vrij.
Credits
- Client : VTM
- Contacts : Nathalie Rahbani, Sofie Desmet
- Agency : at-thetable
- CD : Sebastien Van Reet
- Creation : Girbe Bogaerts
- Account Team :Renaat Delporte
- Strategic Planner : Maarten Vanthemsch
- A.R company : Playar
- A.R Producer : Bruno Dejonghe
- Escape Room Specialists: Nick De Frangh & Joeri Jacobs:
- DTP : Marjolein Hamelinck

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





