VTM en At-the table bouwen HLN om tot escape room

Het had een advertentie kunnen zijn in Het laatste Nieuws, maar VTM en At-thetable bouwden de krant voor de volledigheid om tot een echte escape room van de Code Van Coppens. Op vrijdag 28 augustus was de Instagrampagina van De Code Van Coppens omgebouwd tot een CVC-escape room. Na elke aflevering komt er een nieuwe kamer vrij.
Credits
- Client : VTM
- Contacts : Nathalie Rahbani, Sofie Desmet
- Agency : at-thetable
- CD : Sebastien Van Reet
- Creation : Girbe Bogaerts
- Account Team :Renaat Delporte
- Strategic Planner : Maarten Vanthemsch
- A.R company : Playar
- A.R Producer : Bruno Dejonghe
- Escape Room Specialists: Nick De Frangh & Joeri Jacobs:
- DTP : Marjolein Hamelinck

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





