VTM heeft zoveel om te delen

VTM heeft een nieuwe baseline. Vanaf vandaag verandert de baseline van de zender in ‘zoveel om te delen’. VTM wil blijven inzetten op straffe Vlaamse fictie, humor en entertainment, met als rode draad: mensen raken. Onder andere via sociale media delen kijkers nu meer dan ooit hun mening en gevoel over de programma’s. De vorige baseline ‘Je beleeft het hier’, die in 2012 werd gelanceerd, wordt daarom vanaf nu ‘zoveel om te delen’.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]