VTM.be lanceerde haar eerste interactieve verhaal waarin de kijker het helemaal voor het zeggen hebt. In de video komt Olga Leyers in een ware nachtmerrie terecht wanneer ze research gaat doen in het archief van een bibliotheek om zich in te leven in een nieuwe rol. De kijkers kunnen haar helpen ontsnappen door op verschillende key momenten bepaalde keuzes te maken.
De video is volledig point-of-view gefilmd zodat het lijkt alsof de deelnemer Olga Leyers is. In totaal werden er 40 scènes gedraaid, waardoor het verhaal 11 verschillende eindes telt. Voor het interactieve verhaal werd er op twee verschillende locaties gefilmd: Bibliotheek Het Pand in Gent en Hotel Metropole in Brussel. Spelen kan via de website van VTM.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








