VTM.be lanceerde haar eerste interactieve verhaal waarin de kijker het helemaal voor het zeggen hebt. In de video komt Olga Leyers in een ware nachtmerrie terecht wanneer ze research gaat doen in het archief van een bibliotheek om zich in te leven in een nieuwe rol. De kijkers kunnen haar helpen ontsnappen door op verschillende key momenten bepaalde keuzes te maken.
De video is volledig point-of-view gefilmd zodat het lijkt alsof de deelnemer Olga Leyers is. In totaal werden er 40 scènes gedraaid, waardoor het verhaal 11 verschillende eindes telt. Voor het interactieve verhaal werd er op twee verschillende locaties gefilmd: Bibliotheek Het Pand in Gent en Hotel Metropole in Brussel. Spelen kan via de website van VTM.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]