VTM.be lanceerde haar eerste interactieve verhaal waarin de kijker het helemaal voor het zeggen hebt. In de video komt Olga Leyers in een ware nachtmerrie terecht wanneer ze research gaat doen in het archief van een bibliotheek om zich in te leven in een nieuwe rol. De kijkers kunnen haar helpen ontsnappen door op verschillende key momenten bepaalde keuzes te maken.
De video is volledig point-of-view gefilmd zodat het lijkt alsof de deelnemer Olga Leyers is. In totaal werden er 40 scènes gedraaid, waardoor het verhaal 11 verschillende eindes telt. Voor het interactieve verhaal werd er op twee verschillende locaties gefilmd: Bibliotheek Het Pand in Gent en Hotel Metropole in Brussel. Spelen kan via de website van VTM.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]