VTMKZOOM doet de ronde van Vlaanderen

De Vloer ontwikkelde voor VTMKZOOM, de kinderzender van Medialaan, een nieuwe campagne waarin de tweede editie van VTMKZOOM Kaztaars on tour werd aangekondigd. Tijdens de zomermaanden toerde een stoet caravans met knotsgekke attracties langs verschillende steden in Vlaanderen. De campagne omvatte zowel radio- en tv-spots als een printluik. In de printadvertenties en de tv-spot krijgen we een voorproefje van de making of van de vrolijke caravans, in rasechte A-teamsfeer. De radiocampagne zet dan weer de leuke activiteiten op de verschillende stops van de tour in de schijnwerper.
Credits (agency, production, client):
CD: Koen Van Deun/ Johan Roelandt
Creatie: Erin Lesage, Isabelle Siebens
Brand & communication manager: Gwenn Verheyden
Project manager: Carole Michels
Director: Michael Bombeeck
Producer: Sabrina Terrin
Photography: Evert Thiry
Sound and Radio Production: Brandy
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]