VW en DDB geven Caddy Maxi Family Edition alle ruimte

Crea / News

VW DDB-9In het leven moet je compromissen sluiten. Wil je een wagen met 7 zitplaatsen, dan moet je het gewoonlijk doen met een kleinere koffer. Niet zo met de Caddy Maxi Family Edition, zegt men trots bij Volkswagen. Het gebeurt niet vaak, maar dit is een wagen met 7 zitplaatsen én een ruime koffer.

De nieuwe Caddy Maxi Family Edition past zich volledig aan je familie aan. Of je nu met z’n tweeën boodschappen wil doen, met het hele gezin van vijf op vakantie wil of zeven kinderen naar een verjaardagsfeestje moet brengen. Dat maakt deze wagen zo speciaal, want z’n enorme ruimte kan op heel wat manieren worden ingezet. En net dit aspect wordt in de campagne uitgelicht. In radiospots wordt op een auditieve manier geïllustreerd hoe groot de ruimte van de Caddy Maxi Family Edition is. De spots gaan op antenne vanaf 9 september.VW DDB-10

De campagne bestaat verder uit OOH, e-DM, Facebook ads, Youtube pre-roll en Google advertenties.

CREDITS:
Contact Client: Bart Nyns, Thomas Vandebotermet
Creative Director: Dieter De Ridder, Naïm Baddich
Creation: Yannick Pringels, Antoine de Bellefroid, Jolien Elegeert
Strategy: Dieter Riemacker, Nick Moors
Account team: Quentin Maryns, Ann Deneckere
Digital producer DDB: Andreas Vanhoutte
Production company Radio: Sonhouse