Als je tegenwoordig Facebook of Instagram opent, dan regent het 'happy family'-foto’s. Iedereen lijkt naast het perfecte huwelijk ook het perfecte gezin en de perfecte kinderen te hebben. We doen met z’n allen heel hard ons best om de schijn op te houden en te doen alsof het leven rozengeur en maneschijn is. Op die manier creëren we met z’n allen een perceptie die tegengesteld is aan de realiteit, en dat zet vele mensen onder druk en maakt hen eveneens onzeker.
Om tijdens de Week van de Opvoeding de online illusie van een droombestaan te doorprikken en iedereen een hart onder de riem te steken, bedachten Duval Guillaume en MSL Group een gedurfde actie voor de Opvoedingslijn. Ze roepen iedereen op om massaal 'imperfecte' en 'eerlijke' foto’s te delen met de hashtag #notperfect.
Om de campagne extra kracht bij te zetten werd mediapersoonlijkheid en mama-blogster Erika Van Tielen ingeschakeld. De actie werd breed gecommuniceerd in de Vlaamse nieuws- en lifestylepers, en velen gingen de uitdaging aan en postten intussen al een #notperfect foto via hun sociale kanalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]